Iedere training is maatwerk en komt tot stand in overleg met de opdrachtgever
De trainingen richten zich op de medewerker, de professional, de manager of op het hele team.
Visie
Of het nu gaat om leidinggeven, adviesgesprekken voeren of cliëntcontacten, het effectief voeren van gesprekken is cruciaal. De deelnemers ervaring op laten doen met een nieuw of breder gedragsrepertoire staat centraal in de trainingen. Het oefenen van het omgaan met emoties is vaak de sleutel tot succes.
Alle deelnemers oefenen de gesprekken met elkaar of met een trainingsacteur. Tijdens deze gesprekken (op dat moment) is er communicatie. Daarover krijgt de deelnemer feedback. Tijdens trainingen nodig ik ook regelmatig inhoudsdeskundigen of hogere managers van de klantorganisatie uit met wie de deelnemers ‘lastige’ gesprekssituaties oefenen.
De beste aanbeveling
De opdrachten voor trainingen komen meestal van tevreden klanten die verder willen. Of deelnemers van een training vertellen hun ervaringen verder.
Trainingen
Citaat: “Pauline weet in trainingen een veilige sfeer te creëren waarin de deelnemers zich uitgedaagd voelen om ervaring op te doen met een nieuw gedragsrepertoire.
Zij geeft rake feedback en laat mensen daarbij in hun waarde. Zij biedt ruimte aan de deelnemers om zich te ontplooien. Ze geniet iedere keer weer van de enthousiaste reacties van de deelnemers in de evaluatie na de training.’Iedere training is maatwerk en maakt Pauline in overleg met de opdrachtgever.”